Post by worlmegolapo on Feb 12, 2022 10:47:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brick Classic - Brick Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brick Classic - Brick Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Brick Classic - Brick Game 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker virkelig dette spillet. Det er som Tetris Chess. Jeg kan ta meg god tid og planlegge mitt neste trekk for å angripe enten vertikalt eller horisontalt. Det er veldig avslappende siden det ikke er noen timer mellom bevegelsene. Og jeg kan sette den på pause når som helst, og komme tilbake og spille ferdig senere. Det er fint når min kone vil ha litt oppmerksomhet.
Ble kjedelig etter noen dager.
Avslappende spill, men får 😴
Ikke den tetrixen jeg er vant til
Det er et veldig interessant spill.. Jeg vil bare råde deg til å legge til flere klosser til spillet 👍👍
Ved å gå etter ordet "klassisk" og se profilbildet trodde jeg at dette var som det originale tetris-spillet, men det er ikke engang i nærheten. Brikkene kommer ikke ned mens du prøver å sprenge linjene. I stedet vises de nedenfor, og mens du har 3 skjemaer å velge mellom, kan du ikke snu dem i det hele tatt. Jeg klarte å spille den, men den er ikke engang i nærheten av en "klassisk" tetris som jeg vet om, og jeg var der da den første kom ut.
Brick Classic - Brick Game પઝલ pwgj
Morsomt spill å spille mens du hører på nyhetene..js
Veldig påtrengende. Vanskelig å slå av
Kan ikke komme til spillet
tok meg 20 sekunder å avinstallere. annonsepanel tok hele skjermen .. umulig å spille
jeg elsker dette spillet
經典磚塊 - 磚塊遊戲 解謎 otbo
Bra spill! Veldig avslappende
經典磚塊 - 磚塊遊戲 解謎 otbo
Utmerket opplevelse med denne appen. Det er komplekst nok til å kreve strategi uten å være så komplekst at det ikke er avslappende. En enkel app som plasserer forskjellige former av murstein i et firkantet område og eliminerer rader og kolonner etter hvert som de dannes. Fungerer offline. Slå din egen rekord.
Jeg liker å spille spillet, men jeg er ikke så kvikk fingre som jeg pleide å være. Jeg er 65 nå, og jeg spiser opp med leddgikt, topp til tå, og jeg kan ikke gjøre de raskere tingene som jeg pleide å gjøre.
Moro for spillere som foretrekker å spille uten tidsbegrensningen med å slippe blokker. Jeg går fortsatt tom for tid når jeg ikke kan plassere blokkene effektivt, men når jeg leter etter en måte å fordrive litt tid på, er dette underholdende.
Må vise hva som kommer neste gang
Vanedannende, men neppe utfordrende. Tingene for barneskolebarn.
經典磚塊 - 磚塊遊戲 解謎 otbo
Liker virkelig å spille det, men vil gjerne om blokkene ville rotere.
Veldig dårlig spill
Brick Classic - Brick Game પઝલ pwgj
Det er bra, men du kan ikke snu formene.
Cooking Family :Craze Madness Restaurant Food Game Simulare ncqx
For enkelt, men finner ingen andre gratis spill, så du vil gjøre det
Annonsene er HELT ute av kontroll kn dette spillet nå. Jeg vil ikke ha en Oleg tv-annonse som jeg kan fjerne i 3 minutter....jeg kommer til å slette.
Ikke dårlig, men lite boaring
Kan ikke laste ned spillet
er et veldig morsomt spill, reklame plager litt, men som Trump sier det er hva det er #wrongtrump
Elsker spillet, enkelt og morsomt. Jeg ville betalt for å få en annonsefri versjon.
For mye reklame, men ganske fint spill
Jeg liker dette spillet fordi du IKKE trenger å kjøpe "ting, liv eller hva som helst" for å avansere. Det er ingen timer bare avslappet spilletid. Jeg har ikke noe imot annonsene da de er korte og en måte for utvikleren å tjene penger uten at det kommer fra lommen min.
Y de bryter alle våre anstrengelser?? 🙄🙄😡😡
Jeg trodde det var en tetris, men jeg liker den fortsatt, formene faller ikke i det hele tatt tøffe.
Et flott puslespill. Jeg elsker den fargerike grafikken. Det er en fin måte å fordrive tiden når man kjeder seg.
Først er det ikke lett.
Det er et bra spill jeg liker det
Elsker dette spillet, godt designet og veldig moro
God. Kontrollen er enkel, og når det ikke er andre trekk, starter den et nytt spill.
Stille interessant spill.
Så langt så bra for nå. Det er bare måten å avslutte spillet på! Håper dere vil fikse det, så vil jeg gi det 5 stjerner 🙏
Elsker dette puslespillet, men har ingen instruksjoner, så vet aldri når/hvorfor ting går ut og skjermen endres. Vil gjerne vite instruksjoner, tips.
Denne appen er fantastisk
Slapper av. Går tiden. Stimulerende. Hyggelig.
Spillet er stressavlastende.
Jeg liker dette spillet veldig godt, men jeg misliker måten reklamene kaprer høyttaleren på, fordi når jeg spiller dette spillet skrur jeg volumet av, ikke bare lyden av spillet, men telefonens høyttaler, men reklamene kaprer det. Hadde vært 5 stjerner ellers.
Det var ok først, men så ble jeg lei av det
Morsom spillavhengighet eneste grunnen til 2 stjerner er annonsene
Jeg fikk bare dette spillet fordi jeg trodde det kom til å betale seg å spille spillene dine, så jeg vurderer å slette spillet ditt
Brick Classic : casse-brique Réflexion tjdg