Post by worlmegolapo on Feb 12, 2022 10:32:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Ben the Dog ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Ben the Dog IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa äärettömät primogemit ▞▞▞
▞▞▞ Talking Ben the Dog 2022 version ▞▞▞
Kiva peli mut vie hirmusesti tilaa ja tää mun puhelin on niin paska ku tässä on niin pieni muisti
Näen, että se on erittäin hyödyllistä
Hyvät äänet
Sinun ei tarvitse saada fest ed boxia ja antaa hänelle mahdollisuus
Shadow Fight Arena RPG hkzw
Tämä peli on erittäin hyvä ja hauska. Minulle tämä peli on enemmän kuin kultaa! Tee vain tällaisia pelejä!
Se ladataan nyt, mutta sanoo, että se asentuu, eikä se avaudu
Yhtäkkiä lakkasi toimimasta. Käynnistettäessä se pysyy "Outfit 7" -aloitusnäytössä. Tyttäreni rakastaa tätä sovellusta. Korjaa tämä.
okei
Hgnm
Hyvä mut vois olla enemmä juttuja :333 justinbieber on paras kokomaailmaasaa
Kiva, mutta se hymy on hyvin kammottava
Tämä peli on niin hauska seitsemänvuotiaana, että pelasin sitä koko ajan ystävieni kanssa kotona, vaikka he eivät siitä joskus tykänneetkään😂 Pelaan sitä edelleen ja olen samaa mieltä, että pitäisi olla puhuva ben 2
Se on meille erittäin viihdyttävää
Kaikki talkit on hyvii mut koira
Inhoan tämän sovelluksen uutta versiota Pidän vanhasta versiosta, koska voit saada koiran tekemään mitä haluat. Tämä sovellus vie sinut nyt minne se haluaa sinun menevän ja luulen, että jos minulla on sovellus puhelimessani, minun pitäisi olla voi käyttää sitä haluamallani tavalla, älä anna sen käyttävän minua haluamallani tavalla. Annan sille peukkua uudella tavalla.
Tiedän uutisista ja kaikesta, mitä näistä Tom-sovelluksista on sanottu tänään, katson niin monia kuin pystyn ja näyttää todella siltä, että ne ovat viattomia pelejä. Katson heidän silmiinsä Minun on sanottava tämä peli usko, että tämä ei ole yksi niistä
Hyvä hyvä mul latas jotain 40 sekkaa
Varmaa ihan hyvä tai sitten kyllä on
Pidän tästä pelistä ja siskoni pitää tästä pelistä, koska siskoni voi puhua Benille puhelimessa, hän pitää siitä osasta, mutta se on vähän tylsää
Pidän siitä, mutta kuva, jonka näet, hän on onnellinen, ei pelissä hän ei ole onnellinen, luulen että korjaat sen tykkään kovasti muusta😁
TÄMÄ PELI ON sopimaton peliin, hän tulee juomaan pullosta, joka näyttää huumepullolta ja sain myös beniltä ilmoituksen puhelimeeni, jossa sanottiin "ei ole mitään väärää pitää hauskaa oikein " ja kun sain sen ilmoitus, se kuulosti seksuaaliselta. ÄLÄ ASENNA TÄTÄ SOVELLUSTA
Olen nähnyt paljon videoita siitä, kuinka se on kammottavaa, enkä ymmärrä miksi ihmiset arvostavat tätä paremmin kuin Applen
Noin
Pidän tästä pelistä, ja erityistä on, että se matkii ääntä
Tämä peli on kauhea 👎liian paljon mainoksia ja Ben huomaa, mutta lukee sanomalehteä ja syö ja juo. Ja sinun on myös käytettävä paljon rahaa saadaksesi kemikaaleja testattavaksi, eikä hän toista mitään, kun soitan hänelle! Puhuva tomi ja angela ovat parempia, ja yksi neuvo, älä lataa sitä! Ja liikaa mainoksia
Gio on huono kun ei toimi androidin klassikko gio on huono mun ja mun serkun mielestä
Todella hyvä tapa tappaa aikaa, Ben on todella viihdyttävä ja hauska tehdä kokeita laboratoriossa. Nautin ajastani Benin kanssa
Talking Ben the Dog Zabava tnns
Ihan ok on hauskaa ladata
2is oli muutakin tekemistä
Itse en suosittelisi sitä, koska Bensin kasvot ovat vain kammottavat, kun hän tekee tiedettä ja ääni tyhjenee, mutta tämä on vain minun mielipiteeni
Ben Hänen hauska Koska hänen nimensä on Danold
Pidän pelistä, se on niin hauskaa, mutta siinä on paljon mainoksia, mutta se on hyvä peli
Surqee! Ei kannata ladata, sanon minä! ._.
Voisi tehdä tästä pelistä enemmän kuin muut puhuvat tom/angela-pelit..
Hauska. Sanon aina sille kunnon miehiä! Hyvä peli vaikka ei oo vauva koira. Kannattaa ladata tää peli. 😄😄👌👌
Tämä on pelottava peli. Ben on pelottavin peli. Mutta Tom and Ben -uutisten puhepeli on enemmän CREEPYYYYY
Говорящий Бен Развлечения gycc
Talking Ben the Dog Zabava tnns
En tiedä miten tämä päätyi puhelimeeni. Minulla ei ole lapsia. Tämä on minusta epäilyttävää.
Vois olla hyvä vempikin
Pidän puhumisestani Benistä. Hauskin osa oli se, että kun kutsuimme sitä ja hän sanoi "Ben". Se on parempi tapa viettää ylimääräistä aikaa [(pelaa pelejä)], kuten tämäntyyppiset. Kiitos!
Parhaat pelit
Talking Ben the Dog გართობა jsxx
ok, rakastan sitä, mutta joissakin grafiikoissa on juomaa, kun ben sekoitetaan värejä